7 sposobów, aby rozpocząć swój plan odchudzania tej jesieni

No Comments

7 sposobów, aby rozpocząć swój plan odchudzania tej jesieniW postaci wolnej dni lata, wakacje, piknik i beztroskiego nastroju, wszystko może stać się na drodze do zdrowego odżywiania i kontroli wagi. Styczeń może być tradycyjny czas, aby rozpocząć program odchudzania, ale z dziećmi w szkole i procedury staje się bardziej uporządkowany, jesień-najlepszy czas do rozpoczęcia diety i fitness-tryb.

Nawet jesienna pogoda może stać się źródłem inspiracji dla aktywnych i jeść bardziej zdrowo. Jest to doskonały czas w roku, aby trafić na szlaki, lub chrupiące, pyszne jabłko. Po prostu wdychając świeże jesienne powietrze sprawia, że czujesz się zdrowszy.

W rzeczywistości, w ankiecie od 1500 mamo, przeprowadzonego przez Narodowy mlecznym Radą “3-w-dzień programy mleczna”, uczestnicy mówią, że jesień to idealna pora, aby zacząć od zdrowej diety i programu ćwiczeń.

Mamo powiedziała, że z niecierpliwością czekamy, aby powrócić do swojej zwykłej procedury (53%) i mieć więcej czasu, aby skupić się na sobie (41%), gdy ich dzieci pójdą do szkoły. Oni latem zajęła drugie miejsce (po zimowych wakacji), jak czas w roku, gdy są one zazwyczaj umieścić na większy ciężar.

“Procedury nadają się do pomocy ludziom, zwłaszcza matki, znaleźć czas na fitness, gotować zdrowe posiłki i upewnić się, że dbają o swoich osobistych potrzeb zdrowotnych”, mówi Cynthia Sass, mph w, ma, RD, amerykański dietetyczny Skojarzenie rzecznik.

“Połączenie więcej wolnego czasu, ciągła rutyna, a piękna jesienna pogoda inspiruje się lepiej odżywiać i być bardziej aktywny na świeżym powietrzu.”

Bounty jesienne produktyBounty jesienne produkty

Sass radzi szukać wiejskie targi, aby wybrać spośród odżywcze laski spadek produkcji.

“Spożywanie produktów, w sezonie smakuje najlepiej z powodu wysokiej smaku” – mówi. “Znaleźć nowy przepis, lub korzystać z żywności inaczej niż wcześniej”.

Na przykład, dynia doskonale nadaje się do o wiele więcej, niż ciasto. Może zupa z dyni, prażone pestki dyni, lub nawet dyniowe smoothie?

“Rozdarte jakieś dyni, chude mleko i ciasto z dyni przyprawy w blenderze, aby pożywne śniadanie lub Przekąskę ładowane z białka i dużą ilością składników odżywczych”, mówi Sass.

Więcej ofert: Wymieszać jabłka w ogrodzie lub kurczaka sałatki. Lub zrobić układ szewc, mieszając pokrojone jabłka (zostawić skórkę na dodatkowe włókna), łyżeczka brązowego cukru, soku z cytryny i szczyptę cynamonu do mikrofalówki na 5 minut – to jest pyszną przekąską lub płatki owsiane nadzienia.

Ponadto, sycące zupy wspaniały samochód dla wszystkich rodzajów pożywne i smaczne jesieni warzywa.

“Zupy super nadzieniem, łatwo zrobić i zamrozić” – mówi Ellie Krieger, RD, prowadzący zdrowy apetyt pokaż żywnościowe sieci. “Zrobić je z dużą ilością warzyw i bulionu, a nie krem, dla zaspokojenia dania cała rodzina będzie się cieszyć”.

7 sposobów, aby przejść rozpocząć utraty wagi7 sposobów, aby przejść rozpocząć utraty wagi

Jeśli potrzebujesz pomocy, wprowadzenie do pracy, oto siedem rad ekspertów, aby pomóc ci rozpocząć swoją utratę wagi tej jesieni:

  1. Kontrolować swój apetyt. W 3-w dniu badania, 52% mamo powiedział, że głód były ich największym problemem w zmniejszaniu wagi. Żywiąc się co kilka godzin pomoże uniknąć głodu, utrzymać stabilny poziom cukru we krwi, zmniejszają apetyt, mówi Sass. “Mamy tak zajęci, mają tendencję do iść zbyt długo bez jedzenia, to w końcu jeść zbyt szybko, lub niewłaściwy rodzaj żywności” – mówi. Jeden trik, aby planować z wyprzedzeniem: zabrać ze sobą worek pełen orzechy i suszone owoce, gdy głodówki. Jeśli apetyt na słodycze twój upadek, Sass zaleca czekolady – kilka małych kawałków, czyli. Niech powoli rozpływa się w ustach, tak, że można naprawdę cieszyć się smakiem. Nie unikaj produktów, które pragniesz, po prostu jeść je w małych porcjach.
  2. Zasznurować buty. Połowa uczestników ankiety chcieli stracić maksymalnie 20 funtów, a 72% stwierdziło, że 30 minut lub mniej, aby poświęcić na ćwiczenia każdego dnia. “Coś jest lepsze niż nic … nawet jeśli jest to 10 minut rano i 10 minut wieczorem”, mówi Sass. “To nie musi być formalne; po prostu znaleźć sposoby, aby dodać więcej kroków dziennie”. Jeśli robisz ćwiczenia społeczne (takie jak spacery z sąsiadem), to jest więcej zabawy, mniej chore, i najprawdopodobniej są rutynowymi. Mieć psa-to kolejny świetny sposób, aby uzyskać więcej ćwiczeń, tak jak powinny być podjęte na regularne spacery.
  3. Nie nie planować. Zapisz swój plan, jak będzie pasować do fitness i jeść zdrowo i brać pod uwagę zarówno przy sporządzaniu harmonogramów na nowy rok szkolny. “To nie wystarczy, aby powiedzieć, że zamierzają wykonywać codziennie; musisz być bardziej szczegółowe, jak na przykład chodzić na siłownię, w drodze do pracy w poniedziałek, środę i piątek” – mówi Eliza Zied, RD, Autor, tak, że mogę jeść?. I nie zapomnij, aby włączyć przekąski w swoim planowaniu: “jeśli myślisz o nich jak o przypadkowych jedzą, są mniej prawdopodobne, aby być zdrowym”, mówi Krieger. Oferuje ona sprzedam przenośny przekąski, takie jak owoce, orzechy, jednorazowych jogurty i niskotłuszczowy ser, tak, oni zawsze będą pod ręką. Przekąski o wysokiej zawartości błonnika i białka będzie zachować uczucie sytości między posiłkami.
  4. Magazynie swoją kuchnię z zdrowsze wybór. Mając odżywcze łatwo dostępnych produktów sprawia, że łatwiej pracować ich w diecie. Zawsze były pokrojone owoce i warzywa pod ręką; para z sera o niskiej zawartości tłuszczu jogurt na chwilę przekąska lub przystawka. “Zasada jest owoce lub warzywa, zanim masz przysmak, jak czekolada, i w ten sposób, jesteś mniej prawdopodobne, aby przesadzić leczyć” – sugeruje Zied.
  5. Rozpocznij każdy dzień od śniadania. “Jem śniadanie dostaje twój silnik zaczął w te krytyczne godzinach porannych, gdy jesteś zajęty w szkole lub w pracy” – mówi Zied. “Pomijanie śniadania-to zaproszenie dla-zużycie mniej wysokokalorycznych posiłków w ciągu dnia.” Staramy się pracować włókna, suche białko i owoce lub warzywa na śniadanie. Jeśli nie jesteś człowiekiem śniadania, nie trzeba mieć dużo: niskotłuszczowy jogurt i owoc wystarczy, aby rozpocząć swój dzień i kontrolować swój apetyt.
  6. Dążyć do postępu, a nie doskonałości. Jeśli przestrzegać zdrowej żywności i fitness wskazówki 80% czasu, nowe nawyki staną się częścią twojego życia, bez nadmiernego obciążania. “Wielu ludzi myśli w kategoriach czerni i bieli, gdy myślą o jedzeniu i fitness przyzwyczajenia” – mówi Zied. “W rzeczywistości, musimy zrobić wygodnego życia w szary, gdzieś w środku. Zajmując się nawet 20 minut ćwiczeń, cięcie porcji jeszcze trochę gryzie, i przełączanie z 2% mleko 1% mleko. te małe rzeczy mogą mieć duży wpływ na twoje zdrowie i na swoje życie”.
  7. Nie zapomnij, aby kontrolować porcje. Jak wrócisz w bardziej zorganizowany rutyny, jest to idealny czas, aby uzyskać więcej szczegółów. “Jak ostrzyć ołówki, aby przygotować się do szkoły, zerwać pomiarowe kubki i zobacz, ile żywności można było umieścić na talerzu”, mówi Krieger. “Porcje mają tendencję do wzrostu, tak trzymać porcje na jeden raz, mierząc Ilość na jakiś czas.”
Categories: Uncategorized